Сервисные центры Украины

«ТехноПлюс»


Сервисный центр «ТехноПлюс»
Сервисный центр:
«ТехноПлюс»
Адрес:
г. Львов, вул. Івана Огієнка, 11 (бічна Городоцької 49)
Тел / факс:
+38 (067) 385-15-60 /

Отправить отзыв о сервисном центреОтправить отзыв о сервисном центре

Пожаловаться на неправильные контактные данныеПожаловаться на неправильные контактные данные

Отправить запрос в сервисный центрОтправить запрос в сервисный центр

Оценить работу сервисного центраОценить работу сервисного центра

Години роботи: пн-сб 10:00-19:00. Ми займаємось: Післягарантійним ремонтом: компютерів, ноутбуків, мобільних телефонів, фотоапаратів, відеокамер, gps-навігаторів, проекторів, відеорегістраторів, акустики, планшетних пк, LCD телевізорів та моніторів, а також іншої цифрової техніки. На всю відремонтовану техніку надається гарантія.


Отзывы
Отзывы о сервисном центре «ТехноПлюс», г. Львов:

12.06.2018
Степан Михайлів
Прийшов з поломкою телефону, не працював мікрофон і барахлила зарядка. Хлопці зробили все швидко і якісно, до того ж, почистили телефон програмно, виключивши зайві програми щоб звільнити більше пам'яті і дали рекомендації по використанню. Минуло 4 місяці, телефон і далі справний, хоча після іншого сервісу гніздо працювало 2 тижні і почалась проблема з мікрофоном. Буду надалі звертатись при потребі.
21.02.2017
Попів Микола Ігорович
Доброго часу доби. 13.02.2017р. я звернувся у Ваш сервісний центр, попередньо зателефонувавши і домовившись про ремонт несправної акустичної системи SVEN. Підприємство Техно ПЛЮС, що знаходиться за адресою. м. Львів вул. Огієнка 11. Дана організація взяла на себе зобов'язання відромонтувати описаний мною дефект, а саме: некоректна робота підсилення звуку ПК активної акустичної системи SVEN. Квитанція № 2043. Хоча у графі заявлена несправність людина яка приймала замовлення чомусь вказала: "шуми". На даний момент на такий опис несправності я не звернув уваги. Тим більше на моє запитання чому так написано, мене заспокоїли, що все буде добре, майстри у нас вищий клас і у всьому розберуться. Підстав недовіряти не було оскільки звернувся у сервісний центр все таки. Мене повідомили, що орієнтована вартість ремонту буде коштувати приблизно 400грн. З чим я і погодився. За деякий час зателефонувавши до СЦ поцікавитись чи готове замовлення мені відповіли, що як тільки так зразу та, що коли буде готово перетелефонують. 20.02.2017р. ввечері мені зателефонували з СЦ та повідомили, що замовлення готове і я можу його забрати. На моє запитання яка вартість замовлення почув відповідь: "Це буде коштувати 450грн." Після того як я сказав, що орієнтована сума була 400грн. мені повідомили, що роботи і витратні запчастини дорогі. Я сказав, що оплачу 400грн. так як мене мали повідомити, що сума ремонту буде більшою і тільки після моєї згоди оплатити мали би виконуватися роботи. Цього не трапилося. Працівник СЦ погодився зі мною. Виникає питання: "Це СЦ чи шарашкіна контора?" Ціна за роботи визначається зі стелі. Хіба так мали би працювати офіційні СЦ? Куди ідуть кошти за ремонт і хто несе за це персональну відповідальність? Прохання розібратися в даному питанні і покарати винних. Це щодо оплати за послуги. Далі: 21.02.2017р. завітавши до СЦ з метою забрати своє замовлення. В момент передачі виробу звернув увагу на подряпини яких в момент передачі в СЦ не було. Також зауважив, що задня кришка акустичної системи яка кріпиться на десять самонарізів прикріплена на дев'ять, а один з них виявився не тим який би мав там стояти. Виявляється у СЦ переплутали його з тим, що мав кріпити передню панель і був розміщений у середині акустичної системи. Все би нічого але на мої зауваження щодо виявлених мною недоліків один з працівників який так і не представився почав хамити. Замість того щоб залагодити ситуацію і перевести діалог у правильне русло сказав, цитую: " У вас гострий язичок" Дайте будь-ласка відповідь: " Чи має право працівник який представляє інтереси СЦ в подібній формі спілкуватися із замовником?" На мою думку це вищий пілотаж нахабства і неповаги до клієнта. Я чемно заплатив 400грн. Хоча нервів мені зіпсували на 4000грн. Побажав гарного дня і пішов. Працівники пропонували перекрути болти але я не забажав цього. Зробив це вже вдома самостійно. Притензій до якості роботи ремонтованої АС в мене нема. На щастя вона працює коректно. На моє прохання надати документ з переліком виконаних робіт і хто саме їх виконував отримав відмову. Хоча добродій який мені хамив на квитанції власною рукою нашкрябав: "робило 4-ро людей" і поставив автограф у вигляді хрестика. Демонстративно показуючи свою зверхність. Особисто я в даний СЦ ні крок ногою. Прохання якщо звичайно Вам дорога репутація Вашого СЦ розібратися в даній ситуації і по вирішенню моєї скарги надати офіційну відповідь. Згідно закону України про звернення громадян.
03.10.2016
Рунц Євген
Місяць часу годували 'завтра все буде готове' і 'ой майстер прихворів'. В кінцевому результаті нічого не зробили і ще чекав пів години поки пристрій зберуть, коли приїхав забирати його. Обминайте сервісний центр стороною.
27.01.2016
ковальчук андрій іванович
майстри в сервісі-просто вищий клас.,-специ своєї справи...Здавав. на ремонт ноутбук,а отримав на руки запчастини.-все що їх інтересувало -повитягували і замінили на несправні. Розказують шо він ремонту не підлягає. Коли потрібно замінити щось одне-вам гарно розкажуть що ремонтувати потрібно пів ноута. Якщо хочете здати техніку в ремонт на Огієнка і отримати ,,труп"-то це саме те що ви так довго шукали.,,Майстри" просто Вас розкрутять на гроші.
02.10.2015
Крохмальний Орест Олександрович
Здав хард, протримали місяць, нічого не зробили, причину поломки не озвучили, не відомо взагалі чи щось робили. Якщо хочете здати техніку в безкоштовну камеру схову, якраз Ваш варіант))
15.09.2015
Максимович Юрій Ігорович
Товарний чек без номера від 31.07.2015, телевізор LG 42 LD650, два тижні не могли встановити причину поломки, згодом сказали що потрібна заміна процесора. Коли я сказав що хочу занести телевізор в інший сервіс - ще декілька днів не могли його віддати (при цьому не хотіли пояснити де він фізично знаходиться коли я запропонував що сам поїду куди треба і заберу його). В іншому сервісі по вул. Коновальця 105 за 3 дні перепрошили процесор і все запрацювало (проте зауважили, що попередній сервіс ускладнив ремонт своїми непрофесійними діями)
 


Категории
Все категории товаров, которые обслуживает «ТехноПлюс»:
 


Бренды
Все торговые марки, которые обслуживает «ТехноПлюс»:
Кратко о проекте
Servicecenter.com.ua - это регулярно обновляемый каталог сертифицированных сервисных центров Украины, а также любых организаций по ремонту, обслуживанию и диагностике множества видов техники.
Подробнее ...
Пользователям

Регистрация
Забыли пароль?

Новости сайта
Рейтинг сервисных центров
Важно! Опубликованы первые показатели независимого рейтинга сервисных центров.

Будьте осторожны со звонками по межгороду.
Проверка статуса заказа

Все новости

Полезные статьи
Основные причины поломки кондиционера и сколько стоит ремонт
Основные причины поломок: нарушения условий эксплуатации, несвоевременный уход, пренебрежение качественным сервисом монтажников кондиционеров.

Ищем новые имена
Самостоятельный ремонт и диагностика ПК

Все статьи