Сервисные центры Украины

«КТС»


Сервисный центр «КТС»
Сервисный центр:
«КТС»
Адрес:
г. Ровно, ул. Соборная, 1
Тел / факс:
+38 (0362) 46-02-46 / +38 (0362) 22-33-20

Отправить отзыв о сервисном центреОтправить отзыв о сервисном центре

Пожаловаться на неправильные контактные данныеПожаловаться на неправильные контактные данные

Оценить работу сервисного центраОценить работу сервисного центра

Сервисный центр «КТС» работает в Ровно с 2002 года. Сейчас в нём работает 15 квалифицированых специалистов. Проводим гарантийный и постгарантийный ремонт ноутбуков, планшетов, телефонов большинства популярных брендов.


Отзывы
Отзывы о сервисном центре «КТС», г. Ровно:

13.11.2017
Тижук Ірина
Вагалась, чи писати щось взагалі, бо сказати, що ситуація неприємна - це нічого не сказати. Купила новий смартфон і сталась прикрість - на четвертий день він впав у воду, буквально на якісь кілька секунд, воду витряхла як змогла, і через годину-півтори зайшла в магазин запитати, що робити, сказали несіть в майстерню, вам швидко просушать, інший продавець сказав занести в КТС, там його і просушать, і протестують. Ну я ж думаю, що там якась майстерня, занесу зразу в КТС , все ж таки фірма солідна. Телефон вкалючався, все працювало, тільки динамік трішки жужжав. Занесла, прийняли, включали його при мені, все працювало. Сказали, що зараз велика загруженість, інженер зайнятий. В результаті тільки через три дні я позвонила і спитала як справи з телефоном, сказали, що потрібна заміна якогось модуля, не працює екран (мигає). Згідна була і на ремонт, випадок не гарантійний. Через тиждень віддали без ремонту, сказали, що не підлягає ремонту. Забрала телефон, вдома зарядила. Він включився, екран не реагував. Всі налаштування були, які до цього настроїла, навіть кожен день будильник грав, тільки не могла розблокувати. Чоловік запропонував занести в майстерню до знайомого. Через два дні забрав мій телефон. Майстер сказав, що від замочування наслідків не було ніяких, а не працював тому, що в телефоні було відсутні!!! дві деталі (вже не пам’ятаю які саме), плюс був пошкоджений (механічне пошкодження) шлейф під акумулятором! Зняти з нового телефона деталі???!!! Дорогі мої, це вже переходить всякі межі! Звісно, напевно доказати я нічого не зможу, це вже хай буде на совісті тієї людини. Але невже зараз такі методи роботи? 10 місяців назад я купляла в КТС планшет, дякувати Богу, ще працює. Але туди я більше не звернусь.

Ответ представителя СЦ:
Ірино Федорівно, дякуємо Вам за звернення. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація з Вашим пристроєм. В знак свого вибачення Вам нараховано 200 грн. бонусів. Ми прикладатимемо всіх зусиль, щоб в майбутньому уникати подібних непорозумінь.
23.10.2017
Авраменко О.С.
Повністю згідний з Христуновим В.В що .В ЦЬОМУ СЕРВІСІ НЕ РЕМОНТУЮТЬ ТЕХНІКУ А КАЛІЧАТЬ оскільки здав повністю робочий,крім того що не знаходив мережі, телефон,а забрати не можу до цього часу.Телефон пройшов діагностику і як мені повідомили дзвінком виявлений був один дефект-не знаходить мережі,бо стався збій програмного забезпечення та телефон потребує перепрошивки,вартість складатиме 200 грн.,все інше працювало добре.Коли ж я прийшов забрати телефон,то звертав увагу лише на усунення дефекту,а на все інше ні,бо ж був упевнений,що все інше і так в порядку.При отриманні лише виявив,що гвинти кіплення вже стояли не мої,оскільки були до ремонту не хрестовидні,а фігурні та одного гвинтика не вистачало,що швидко працівниця центру виправила,віднесла спецу та гвинтик вкрутили.Мережу телефон вже знаходив,на питання про гарантію,працівниця сказала,що не дають,та як щось станеться можна звертатись,Довго чекати не довелось ,після того як оплатив ремонт та пішов з центру.Зателефонувавши дружині виявилось,що я її чую,а вона мене ні,при спробі вмикнути якийсь медіафайл,виявилось,що звук у телефоні відсутній взагалі,ніби мікрофона і не існує та й на цьому ще все не скінчилось ,бо через трошки часу телефон взагалі не розблоковувався,то й я відразу(навіть година часу не минула) попрямував назад до сервісного центру де телефон знову забрали та оформили заявку.Вже майже тиждень минув,а звісток ніяких.Невідомо чи взагалі відремонтують після такого свого ремонту.№151167

Ответ представителя СЦ:
Олександре Сергійовичу, дякуємо Вам за звернення. Нам дуже прикро, що ми не змогли допомогти вам у ремонті вашого пристрою. Дану ситуацію вирішено в телефонному режимі. Приносимо свої вибачення за незручності.
22.05.2017
Людмила Мисюкевич
Дуже задоволена сервісним центром, а особливо їхніми працівниками. Здавала в ремонт свій ноут, полагодили без проблем, навіть не прийшлося довго чекати..!!! Вдячна за хорошу роботу!)

Ответ представителя СЦ:
Людимила, дякуємо за ваш відгук. Нам приємно, що ви задоволені обслуговуванням.
08.05.2017
Клівалетов Артем Володимирович
Віддав ноут Asus на діагностику (дуже шумів і були вібрації по корпусу). На сервісі сказали, що він просто запилючений. Почистили його, віддали, але наступного дян проблема знову з'явилася. Віддав їм його знову і вже аж тоді вони сказали, що потрібно міняти кулер. Погодився, оплатив кулер ( з їх слів оригінальний), отримав комп'ютер назад і вивилось, що кулер при більш-менш великому наванатаженні сильно гуде і відчутний запах пластмаси. Віддав його знову на діагностику. вони, звичайно, нічого не виявили, сказали, що він мусить так гучно працювати, хоча оригінальний кулер, що раніше вийшов з ладу, у перший рік-півтора роботи працював взагалі безшумно. Нажаль, враження від вашого сервісу зіпсувалося, оскільки до цього відмінно відремонтували ноутбук друга.

Ответ представителя СЦ:
Добрий день, Артем Володимирович. Прийміть наші вибачення за те, що отримали негативні емоції. Для вирішення даної ситуації ми задіяли найкращих інженерів нашого сервісного центру, що проходять щорічні перевірки нашими партнерами. Впродовж тестування дефект не проявився, пристрій працює в межах норми: під навантаженням робоча температура системи може сягати 105 градусів, тому для ефективного тепловідведення кулер набирає максимальні оберти. Дякуємо Вам за Ваш час та увагу. Будемо раді вас бачити у мережі КТС
17.01.2017
Юрчук Руслан Володимирович
Робота пероналу сервісного центру мені подобається.Але в останній раз коли я приніс смартфон, мою проблему не вирішили.Смартфон модель Lenovo P1ma40,батарея ємністю 4 000 mah, в режимі очікування тримає добу.Хоча до цього, при роботі тримала 5-6 днів.Мені сказали що батарею протестували і все добре.Хоча я і не майстер, але якась причина є.Змушений шукати іншого майстра для вирішення порблеми.

Ответ представителя СЦ:
Добрий день, Юрій. Майстрами нашого СЦ було проведено тестування вашого смартфону, зокрема, акумулятора синтетичними тестами, які при 6-ти годинному навантаженні продемонстрували заряд акумулятора до рівня 30% ( Розрядився на 70%). Дана інтенсивність розряду вважається абсолютно прийнятною для смартфону із набором подібних технічних характеристик. Хотіли б вам повідомити, що час автономної роботи можна збільшити шляхом зменшення яскравості дисплею, відключенням модулів, які вам не потрібні в той чи інший момент. Також рекомендуємо, час від часу закривати програми, які працюють у фоновому режимі, по тій причині, що одна із них може інтенсивно розряджати акумулятор, навіть, якщо ви її не використовуєте. Якщо дані рекомендації виявляться не ефективними, рекомендуємо - відновити заводські налаштування пристрою. Дякуємо за звернення і будемо раді бачити Вас в нашій мережі.
04.01.2017
Онищук Ігор
Замінили сенсор в смартфоні P1ma40,через тиждень з'явились засвіти на екрані, ще через 2 тижні у верхньому кутку екрана телефону з'явилась вм'ятина при цьому телефон був в жорсткому чохлі в кишені. Окрім того відразу звернув увагу, що екран на дотик був інший ніж оригінал. В серевісному центрі сказали, що засвіти з'явились в результаті пошкодження, але насправді це було раніше. Висновок - для чого нести в "оригінальний" сервіс і платити шалені гроші, якщо на кожному кутку тобі можуть поставити таке саме фуфло за значно менші гроші.

Ответ представителя СЦ:
Відповідь- Добрий день, Ігоре. Дуже прикро, що у вас склалася така думка про КТС, адже завжди реагуємо на будь-які звернення та робимо усе, щоб розібратися в ситуації та допомогти. Ще раз зарпошуємо вас до нас на СЦ, щоб детальніше розібратися в ситуації та допомогти. Очікуватимемо вас за адресою: м. Рівне, Соборна,1, Сервісний Центр КТС. Дякую за звернення і будемо раді бачити Вас в нашій мережі.
07.12.2016
Рыбник Ю.Н.
Возникли проблемы с нестабильной работой аккумуляторной батареи на Samsung SM-T311- сдал в сервисный центр: быстро выполнили диагностику (мастер несколько раз уточнял характер неисправности, поскольку дефект "плавающий"). Устранили проблемы в контроллере зарядки еще быстрее))) Спасибо.

Ответ представителя СЦ:
Добрий день, Юрій Миколайович. Дякуємо Вам за щирий відгук :)
09.11.2016
Христунов В.В
Здав цим горе мастерам ноутбука Asus N55SL, непрацювала підсвітка матриці,а саме зображення на матриці було непрацювала підсвітка.Ноутбук був робочий !!!!! Тиждень вони робили профілактику, а резутат профілактики-заміна материнки я відказався.Забрав ноутбука: труп не включається,мертвий. Шлейф Usb не підключений, збирали топором.Результат: здав робочого, а назад получив повністю неробочий ноутбук.В ЦЬОМУ СЕРВІСІ НЕ РЕМОНТУЮТЬ ТЕХНІКУ А КАЛІЧАТЬ. N 111693

Ответ представителя СЦ:
Добрий день, Володимир Васильович. Ноутбук потрапив в СЦ після некваліфікованої розборки, в результаті якої було неправильно встановлено вентилятор системи охолодження. Вушки-кріплення вентилятора прогнули та деформували системну плату, через що виникли мікро-тріщини, які і стали причиною несправності. Нажаль, подібні поломки часто бувають незворотними, і відновити повноцінний функціонал плати з тріщинами не вдається. Тому рекомендуємо при перших же проявах несправності, не намагатись усунути її самостійно, а звертатись в сервісний центр, де спеціалісти зможуть провести повноцінну діагностику та оперативно вирішити проблему.
20.10.2016
Мартинюк В.
Сьогоднішні відвідини сервісного центру додали настрою. Саме такий підхід в роботі потрібен двом сторонам. Дякую.

Ответ представителя СЦ:
Доброго дня. Василь Аврамович, дякуємо, такі відгуки надихають нас бути кращими :)
28.08.2016
кухар о.в.
сказати що дилетанти це дуже ніжно.ВАРВАРИ . не хочу грубо виражатися вірніше хочу але стримуюсь .Dell Inspirion не запускався з першого разу після завершення роботи,якщо ставиш сонний режим то проблеми не має. заніс "СПЕЦІАЛІСТАМ"розкурочили сказали материнку міняти за7500грн ясна річ відмовився то вони мені навіть не зібрали нормально вскривали напевне сокирою дисковод взагалі не закріпили він вивалився не вспів ще й додому доїхати я до них 2 рази вертався корпус поламали де-ли .ноут працює з тою самою проблемою більше місяця нікому не носив та нічого не міняв і 7500грн залишилось.Висновки робіть самі.

Ответ представителя СЦ:
Доброго дня, Олег Володимирович! Прикро, що у Вас сталося таке враження про наш сервіс-центр. Компанія КТС завжди прагне максимально комплексно вирішити проблему, яка виникла у клієнта. Ми здійснюємо лише ті ремонти, у якості яких впевнені. Саме тому даємо 90 днів гарантії на виконані послуги. Недоліки зборки, описані Вами, зумовлені пошкодженнями та деформацією корпусу, що були присутні при здачі пристрою в ремонт. Інженер провів діагностику, виконав всі процедури із Вашим пристроєм згідно регламенту, виявив сліди залиття материнської плати. В даному випадку провести якісне відновленя залитої плати та гарантувати її подальшу стабільну роботу було неможливо, через що і була порекомендована заміна. Оскільки ми встановлюємо лише нові компоненти, вартість заміни плати є високою, але це виправдано відносно вартості усього пристрою. При виникненні питань та проблем, звертайтеся, будемо раді допомогти.
23.03.2016
Книшук Сергій Іванович
серійнй номер планшета ASUS E6OKCY502986 під кінець гарантійного терміну мене звинуватили в самовільному розбиранні та пошкодженні панелі пристрою який був на гарантії, хоча під час прийому такої інформації не було зазначено, після чого пристрій зняли з гарантії і предявили рахунок за заміну деталі. З пристроєм почались проблеми з того моменту як в йому замінили материнську плату хоч він був зданий по причині блокування екрану, після того ремонту і почалися проблеми з екраном. пристрій (планшет) з моменту покупки був у захисному корпусі і самовільно не розбирався, так як був ще на гарантії. прошу розібратись в даній ситуації (планшет на даний момент 23,03,2016 знову перебуває в сервісному центрі через проблему з екраном)
25.02.2016
Пивоварчук Владимир Павлович
Хочу попередити клієнтів цього СЦ - будьте уважні! Для прикладу наводжу свою ситуацію: звернувся в СЦ КТС з проханням відремонтувати залитий чаєм телефон LENOVO S850, мені зробили діагностику за 50 грн і визначили вартість ремонту біля 3100 грн... (заміна материнської плати і сенсорного блоку). Я, звичайно, відмовився бо такий смартфон можна придбати дешевше. Чисто випадково я розповів про це другу, який відніс смартфон знайомому майстру (звичайному, неАВТОРИЗОВАНОМУ, несертифікованому) який все прочистив, відремонтував, перепрошив на новішу версію андроїд, і взяв за все УВАГА!!! -350грн !!!!!!!!!!!!!!!!! В мене є два варіанти пояснення цьому преценденту: 1. Мене хотіли ошукати на 2750 грн = 100$! 2.В сервісному центрі працюють дилетанти, яких навчили проводити заміну основних вузлів техніки (для прикладу: замісь поміняти в автомобілі закидані свічки авторизований чудо-майстер замінить двигун і вуаля! ви попали на гроші) Люди добрі, не попадіться цим дурисвітам.
27.01.2015
Зозуля Юрій
Дуже вдячний працівникам, за швидке вмрішення проблеми.
 


Авторизации. Гарантийный ремонт.
Список категорий товаров и производителей, по которым сервисный центр «КТС» оказывает услуги гарантийного ремонта:
 


Категории
Все категории товаров, которые обслуживает «КТС»:
 


Бренды
Все торговые марки, которые обслуживает «КТС»:
Кратко о проекте
Servicecenter.com.ua - это регулярно обновляемый каталог сертифицированных сервисных центров Украины, а также любых организаций по ремонту, обслуживанию и диагностике множества видов техники.
Подробнее ...
Пользователям

Регистрация
Забыли пароль?

Новости сайта
Рейтинг сервисных центров
Важно! Опубликованы первые показатели независимого рейтинга сервисных центров.

Будьте осторожны со звонками по межгороду.
Проверка статуса заказа

Все новости

Полезные статьи
Основные причины поломки кондиционера и сколько стоит ремонт
Основные причины поломок: нарушения условий эксплуатации, несвоевременный уход, пренебрежение качественным сервисом монтажников кондиционеров.

Ищем новые имена
Самостоятельный ремонт и диагностика ПК

Все статьи